Addiko EBank i Addiko Business EBank stranicama možete pristupiti samo kao ovlašteni korisnik ukoliko ste ugovorili uslugu s Bankom. Građanstvo Za pristup aplikaciji internetskog bankarstva Addiko EBank kao i za prijavu na uslugu e-Građani možete koristiti token ili mToken – odaberite autentifikacijsko sredstvo koje posjedujete. Ako se prijavljujete na uslugu e-Građani, molimo pročitajte kratku uputu – Uputa za prijavu u sustav e-Građani. U oba slučaja unosite Korisničko ime koje Vam je dodijelila Banka i OTP (jednokratnu zaporku) koju kreirate pomoću tokena ili mTokena.Token je fizički uređaj pomoću kojeg se generiraju jednokratne zaporke, dok mToken ima istu zadaću no nalazi se unutar aplikacije Addiko Mobile koju preuzimate na Vaš mobilni uređaj. Procedura:
Poslovni subjekti Za pristup aplikaciji slijedite proceduru:
Detaljnije upute za korištenje Addiko EBank i Addiko Business EBank stranica moete pronaći na web stranici naše Banke: www.addiko.hr. |
Addiko EBank and Addiko Business EBank applications can be accessed only as an authorized user if you have agreed the service with the Bank. Retail clients For accessing the application, you can use token or mToken – select authentication means you have. In both cases you enter „user name“, which was assigned to you by the Bank and OTP (One Time Password) which is generated by token and mToken. Procedure:
Corporate clients Please follow this procedure to access the application:
Detailed instructions for using the Addiko EBank and Addiko Business EBank applications can be found on the web page of the Bank www.addiko.hr. |